آخرین اخبار
کد مطلب: 124219
سردار نقدي:
امروز طاغوت عصر، آمريکا است/ تعامل‌کنندگان با استکبار بزرگ‌ترين ظالمان در حق بشريت هستند
تاریخ انتشار : 1395/07/24 08:40:34
نمایش : 2609
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأکيد بر اينکه امروز طاغوت آمريکا است و از هر انگشتش شرارت و قساوت مي‌بارد، وضعيت اقتصادي آمريکا را بحراني دانست و گفت: آمريکا 20 هزار ميليارد دلار بدهي دارد و روزانه 2.5 ميليارد دلار به آن اضافه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي امشب در مراسم سوگواري اباعبدالله(ع) در مسجد شيخ‌ سلمان‌ معلمي جويبار، اظهار کرد: خداوند انسان را آزاد و مختار آفريد و نسبت به اين آزادي انسان بايد در روز قيامت پاسخگو باشد چرا که خداوند با داشتن نعمت آزادي و اختيار اجازه داد مسير زندگي خود را انتخاب کنيم.

وي ادامه داد: مرام و مکتب اسلام بر اساس دو کلمه اعجازگونه «لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون» که در قرآن آمده، است؛ نبايد ظلم کنيد و نبايد بگذاريد به شما ظلم بشود.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه ظلم‌پذيري به‌اندازه ظلم کردن بد است چون انسان به مسير کمال و سعادتي که خداوند براي او خواسته پشت پا مي‌زند، تصريح کرد: ظلم‌پذيري با دين سازگار نيست.

 

*‌ حجت پروردگار؛ شهدا هستند

 

اين مسؤول افزود: حجت پروردگار شهدا هستند و شهيد آمده تا اتمام‌ حجت کند چرا که وقتي ظالم مي‌گويد يا اطاعت يا مرگ شهيد مرگ را ترجيح مي‌دهد.

 

نقدي با اشاره به اينکه انسان مرگ را يک سعادت نمي‌بيند اما شهيد حقيقت مرگ را مي‌بيند و مي‌داند که ابتدا و انتهاي خلقت بشر اين دنيا نيست، عنوان کرد: شهيد، شاهد بر حقيقت اصلي زندگي انسان است؛ زندگي انسان همين چندروزه نيست و اين زندگي ادامه دارد.

 

وي ادامه داد: شهادت راه ميانبري براي رسيدن به کمال و رستگاري است که نه‌تنها خود شهيد به سعادت و کمال مي‌رسد بلکه ساير انسان‌ها را بيدار و ظالم را رسوا مي‌کند.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه شهيد از حق خود براي تکامل نمي‌گذرد، تأکيد کرد: شهدا اسوه اين موضوع هستند و اين درسي است که اباعبدالله حسين(ع) و امام سجاد(ع) به ما داده‌اند.

 

وي افزود: برگزاري يادواره شهدا مراسمي براي احترام و تسلي خانواده شهيد نيست بلکه يادواره شهدا براي حضور در درسي است که شهدا به ما داده‌اند.

 

*‌ امروز طاغوت عصر آمريکا است

 

نقدي با تأکيد بر اينکه امروز طاغوت عصر، آمريکا است و از هر انگشتش شرارت و قساوت مي‌بارد، وضعيت اقتصادي آمريکا را بحراني دانست و گفت: آمريکا 20 هزار ميليارد دلار بدهي خارجي دارد و روزانه 2.5 ميليارد دلار به آن اضافه مي‌شود.

 

اين مسؤول خاطرنشان کرد: آمريکا يک ورشکسته به‌تمام‌معنا است که با جنايت‌هايي که در کشورهاي مختلف انجام مي‌دهد خود را سراپا نگه‌داشته است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين سؤال که آيا دو کانديداي رياست جمهوري آمريکا که در مناظره‌هاي انتخاباتي خود پرونده فحشا و فساد ديگري را با سند درست و صحيح افشا مي‌کنند صلاحيت رهبري جهان را دارند يا خير؟ اضافه کرد: آيا افرادي که در يمن کشتار به راه مي‌اندازند، در عراق و سوريه داعش درست مي‌کنند، در افغانستان با هواپيماي بدون سرنشين کودک مي‌کشند و مراسم ختم در صنعا را با 700 کشته و مجروح به خاک و خون مي‌کشند صلاحيت‌ دارند که انسان ظلم آنها را بپذيرد؟

 

*‌ تعامل‌کنندگان با استکبار بزرگ‌ترين ظالمان در حق بشريت هستند

 

وي افزود: کساني که امروز مي‌گويند بايد با استکبار تعامل کنيم بزرگ‌ترين ظالمان در حق بشريت هستند.

 

نقدي تصريح کرد: قرآن و مکتب سيدالشهدا(ع) ما را از اين امر نهي کرده و همه بايد بيدار باشيم.

 

وي تأکيد کرد: کساني که امروز اين رهنمودها را به ما مي‌دهند کوچک‌ترين صلاحيتي براي هيچ امري حتي پايين‌ترين مديريت‌هاي کشور ندارند.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: آل‌سعود با مکتب سيدالشهدا(ع) کوچک‌ترين آشنايي پيدا نکرده چرا که اگر کسي کوچک‌ترين آشنايي با اين مکتب پيدا کند زير بار زور نمي‌رود و تسليم نمي‌شود.

 

نقدي با اشاره به اينکه امروز با وجود کوردلاني که مبلغ تسليم و سازش در برابر طاغوت هستند مکتب سيدالشهدا روزبه‌روز بازتر و دنيا در حال بيدارتر شدند است، تأکيد کرد: اين به برکت شهدا است.

 

وي ادامه داد: جوانان زيادي در تأثير شبکه‌هاي اجتماعي و ماهواره‌ها گرايش‌هاي بدي پيدا مي‌کنند و در زندگي مسير گمراهي را پيش مي‌گيرند همين‌که با مرام و منش شهدا آشنا مي‌شوند، به راهيان نور مي‌روند يا وصيت‌نامهٔ شهيد به گوش‌شان مي‌خورد منقلب مي‌شوند و تصميم مي‌گيرند راه خود را عوض کنند.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه اين اثر شهدا است که خداوند در خون و اخلاص شهيد قرار داده، اذعان کرد: همان‌طور که در زيارت اربعين امام حسين(ع) مي‌خوانيم «و بذل مهجته فيک ليستنقذ عبادک من الجهاله» حسين خون خود را نثار کرد، تا مردم را از جهالت نجات بدهد.

 

*‌ اساس انقلاب اسلامي، حسيني است

 

اين مسؤول خاطرنشان کرد: اين انقلاب اساسش انقلاب حسيني است که امام راحل مي‌فرمايند ما هرچه داريم از محرم و صفر است.

 

نقدي در پايان با اشاره به اينکه اين اثر در خون و اخلاص همه شهدا است و يادواره‌هاي شهدا موج اين بيداري‌ها است، تصريح کرد: خدا را شکر مي‌کنيم زندگي ما در چنين دوراني قرار دارد که با اين شهدا زندگي مي‌کنيم و از مکتبشان درس مي‌آموزيم و حقيقتي که اباعبدالله(ع) در کربلا به همه بشريت آموخت به عينه در زندگي خود لمس کنيم.

 

به گزارش فارس، در حاشيه اين مراسم از کتاب خاطرات شهيدان غلامرضا و غلام علي معلمي، فرزندان آيت‌الله علي معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام‌جمعه قائم‌شهر با حضور سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در جويبار رونمايي شد.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس